wtorek, 1 października 2013

Wyprawka dla naszego bobasa i nie tylko :)

Kochanie potrzebuje pomocy ukochanego,który aktualnie śpi. 
Nie potrafię wrzucić tutaj arkusza kalkulacyjnego :( OBIECUJĘ,że jutro się pojawi.

Odebrałam wyniki badań,z tego co tam wyczytałam mam Toxoplazmoze,jutro mamy wizytę u ginekologa.

Trochę się tym martwię,nasza córeczka się wierci coraz więcej,bidulka miewa nawet czkawkę :)

My w 22 tygodniu ciąży.


Czuję się ograniczona 

W niedzielę byliśmy na diamentowych godach ukochanego dziadków. Było bardzo fajnie.
Do toalety wstawałam co 30 min chyba.Wracając,chcąc usiąść zablokowałam się miedzy krzesłem a parapetem :) szybko się obróciłam o 180 stopni i dałam rade :) Po powrocie do domu zauważyłam,że z moich piersi leci siara,zaopatrzyłam się we wkładki laktacyjne.

Mieszkamy na 4 piętrze,wchodząc po schodach mam zadyszkę jak po maratonie.
Śmiejemy się z W,że w 8 miesiącu będę potrzebować pomocy dla siebie,bo już nie wstanę sama z łóżka.

Wczoraj znów byłam pobuszować w second handzie,kupiłam kilka rzeczy z firmy NEXT i DISNEY :)
Wszystko wygląda jak nowe,sama nawet kupiłam sobie flanelową piżamę :)

Co do wyprawki prawie wszystko już mamy,pewnie nie którzy uważają,że przesadzam,że mamy czas. 
Szczerze? Boję się zostawić wszystko na ostatnią chwilę,boję się,że może być pod koniec jak na początku,że będę musiała leżeć a dla małej nic nie będzie gotowe.A tak mam spokojną głowę i w ostatnich tygodniach ciąży na dodatek w zimę będę mogła czekać spokojnie na nadejście naszej córeczki nie zamartwiając się czy wszystko mamy :) Sama szukam teraz dla siebie kurtki na zimę.
                                                      
                                                               CIUSZKI

Kosmetyki
Akcesoria
Całuski :*







28 komentarzy:

  1. Kurczę ale masz brzucholek:) ja mam jeszcze 4tyg do 22tc a moj brzuch jest mini:) co do wyprawki widzę że pełna profeska;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że pełne przygotowanie wyprawki, wcale nie uważam że to wcześnie...ba ja dopiero planuję a już powoli kupuję drobnostki, nigdy nie jest za wcześniej. Lepiej zaplanować i na koniec nie zawracać sobie tym głowy.

    Powodzenia z trudnościami ciążowymi, które mnie przerażają.

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze... Wy już prawie wszystko macie. ;) A łóżeczko, wózek też już upolowaliście? My zaczęliśmy najpierw od tych "większych" rzeczy. Wózek już dotarł, łóżeczko zamówione, fotelik samochodowy jest. A te drobniejsze rzeczy zostawiam póki co... w razie czego, wszystko można zamówić internetowo. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana łóżeczko zostalo zakupione w lipcu,rozek,materacyk także. A wózek zamówimy w listopadzie :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. No, no. Będę rodzić dwa miesiące wcześniej od Ciebie, a nie wiem czy mam chociaż połowę z tej wyprawki co Ty. :D W każdym razie mam już prawie wszystkie ubranka, a resztę zamawiam przez allegro powoli. Jakoś nie mam natchnienia na chodzenie po sklepach.:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrząc na ceny wysyłki na allegro,wieksza radosc daja mi wedrówki po sklepach tym bardziej dzieciecych :)

      Usuń
    2. Patrząc na ceny wysyłki na allegro,wieksza radosc daja mi wedrówki po sklepach tym bardziej dzieciecych :)

      Usuń
  5. Ale fajny masz ten brzusioo :D A co do szykowania wyprawki, to ja uwazam ze dobrze ze zaczeliscie tak wczesnie, niby masz jeszcze duzo czasu,ale ja tez tak myslalam i wyszlo na to ze wciaz kupuje w 8 miesiacu rzeczy, dzisiaj zaczelam 36 tydz, a nam wciaz pare rzeczy brakuje, wiec dobrze miec to juz wczesniej glowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://ladivaliciouss.blogspot.be/2013/10/libster-blog-award.html

    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To Ty już prawie całą wyprawkę masz gotową! :) Przed porodem to będziesz leżała brzuchem do góry i nic nie robiła ;) Wydaje mi się, że kompletowanie wyprawki dobrze zacząć wcześniej, bo po pierwsze - rozkłada się koszty, a po drugie - ze spokojem na pewno wszystko będzie gotowe nawet jak maluszek wykluje się troszkę wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam, że oprócz smoczków, masz też łańcuszki do smoczka..Moja Podopieczna ma coś takiego: http://allegro.pl/drewniany-lancuszek-do-smoczka-kwiatek-heimess-i3595403116.html ślicznie to wygląda, idealnie pasuje do dziewczynki ;) Bardzo sobie chwalimy, Mała ma to od urodzenia, jak tylko zaczęła smoka używać :)
    Pozdrawiam,
    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mamy taka sama czapeczke z misiem ;d
    bardzo duzo ubranek macie my na cale szczescie kupilismy tylko troche i dobrze bo alan urodzil sie taki duzy ze w polowe sie nie miescil i dopiero teraz dokupujemy wszystko ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. p.s. oczywiscie dolaczam do obserwatorow ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale macie już dużo rzeczy dla małej:) Ja mam body x 2 szt. i jednego pajacyka ale rozm. 80 bo był na promocji i strasznie mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  12. produkty hippa rewelacyjne, dobry wybor

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko, ile rzeczy już skompletowanych dla nowego członka rodziny, ale ważny jest też odpowiedni materac do łóżeczka. Myślałam nad takim antyalergicznym, bo nigdy nie wiadomo, jak to z dzieckiem i jego alergią będzie. Przezorny zawsze ubezpieczony ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyprawka świetna i wpis fajny, bardzo pomocny :) A czy ktoś mi może powiedzieć jaki materac najlepszy dla niemowlaczka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie niby mega lateksowe materace, ale my dla córci mamy pianka kokos ;)

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja korzystałam z tej firmy. Miałam lanolinę i bardzo była pomocna. Oraz wkładki laktacyjne.

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiadomo że z początku raczej większość matek karmi piersią, ale i tak warto w domu w razie czego miec przygotowane mleko modyfikowane, gdyby nagle dopadła nas np. choroba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo pomocny wpis :) Ja nie wiem jaki materac dla dziecka wybrać, na internecie tyle opinii ile storn. Cięzki wybór..

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla bobasa kosmetyki potrzebujesz, mydło się nie nadaje czy balsam dla dorosłych. Tu https://www.lansinoh.pl/ znajdziesz odpowiednie dla niemowląt. Pomyśl też o akcesoriach do karmienia jak wkładki laktacyjne, laktator, butelki itd . - to na wypadek kiedy trzeba będzie dziecko zostawić np. z babcią

    OdpowiedzUsuń