piątek, 27 września 2013

Czas zacząć :)

Tak,wreszcie czas zacząć robić listę wyprawki dla Lenki,już mamy dość sporo rzeczy które kupila nam moja siostra ,dlatego jest ona niezbędna by nie kupować tych samych rzeczy no cóż nie pamiętam wszystkiego.
Dlatego planuję się dziś za to zabrać:) Na pewno ukaże się na moim blogu. Chcę zrobic listę podobna do tej Czerwonowłosa 

Maleńka wczoraj kopała jak by się szaleju najadła :) Nawet przyszłemu tatusiowi udało się poczuć ruchy małej. Oczywiście są to na razie delikatne kopniaczki ale jak najbardziej wyczuwalne.

Dziś rano upiekłam ukochanemu kopiec kreta marudzi od 2 tygodni,ze by zjadł.No i dziś dostanie ksiązke "Gdy stajesz się tatą" :) Kupiłam ją w zeszłą sobotę i schowałam przed W,a dziś akcja poszukiwawcza gdzie ja ją wsadziłam,po 2 godzinach kiedy już prawie płakałam znalazłam ją POD DYWANEM...moja inteligencja mnie czasem przeraża hehe.

Dokuczają mi nocą  skurcze  łydek i drętwienie dłoni.

Też tak macie? Prawdopodobnie to normalne.


Całysyyy

8 komentarzy:

  1. Mi drętwieje noga jak leżę na lewym boku. Kopiec kreta! Właśnie!! Wiedziałam, że znowu o czymś zapomniałam! Miałam kupić banany i też dziś piec to ciasto... Trudno, może jutro.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się mobilizuję do ciasta ze śliwkami, mam nadzieję że uda mi się zrobić zanim się skończą;) Na skurcze biorę magnez i pomaga.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja biorę Aspargin na skurcze i pomaga, w czasie całej ciąży miałam tylko dwa:P Raz po którym od razu zaczęłam brać Aspargin i drugi w dzień w który zapomniałam tabletki:P

    OdpowiedzUsuń
  4. na skurcze magnez i potas :))

    powodzenia w robieniu listy

    OdpowiedzUsuń
  5. Skurcze łydek też mnie dotykały, ale ostatnio już przeszło. :)
    Kurczę, chyba kupię też taką książkę swojemu mężowi, przydałaby mu się. ;)

    Powodzenia w przyrządzaniu listy wyprawkowej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kopiec kreta i książka dla Taty to idealny prezent :)
    Ja nie będąc w ciąży mam drętwienie rąk od kręgosłupa więc zmagam się z tym ciągle :(

    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na konkurs - na moim blogu do wygrania super pieluszka Wielorazowa!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Drętwienie dłoni miałam w okolicy 15 tyg. Skurcze nóg a raczej stóp ( masakra ) były później i teraz już coraz mniej ich mam. Biorę preparat omeg med optima na te skurcze

    OdpowiedzUsuń