poniedziałek, 2 września 2013

Kosmetyki te fajne i te mniej :)

Tak na wstępie pochwale wam się,że za rok bierzemy ślub :) Data,godzina i restauracja już wybrana.
Kolejna rzecz o,której chce wam powiedzieć to,to że zmieniam ginekologa,będziemy chodzić prywatnie rezygnuje z NFZ,szkoda nerwów i czasu,średnio moja wizyta trwała 12min... Na prywatną wizytę jedziemy w środę o 13:40 .
 W sobote robiliśmy renowacje komody :) Mieliśmy w domu dość sporą komodę,była brązowa przemalowaliśmy ją na biało,wygląda jak nowa. Na pewno jak skończymy dodam zdjęcia.
Jeśli chcecie mogę podać wam nazwę farby,wysycha 20min, jest matowa i nie śmierdzi.W sam raz do przemalowania łóżeczka,komody czy półek.

A dziś o kosmetykach,które uważam za przydatne i o tych z których nie jestem zadowolona.

         Jestem za :

Suchy szampon-fajna sprawa,przydatny kiedy wstałyśmy z łóżka mamy tłuste włosy a trzeba iść po mleko do sklepu :)

Pianka do włosów POOL SING-nie skleja włosów i nadaje im objętość.

Elektyczna szczoteczka Oral-B kosztowała około 90zł jest świetna,i bardzo dokładnie myje zęby.

                  UWIELBIAM

Żele pod prysznic YVES ROCHER są boskie a grejpfrutowy gdyby był jadalny jadła bym go :D

Żel pod prysznic peelingujący z PERFECTA
Skóra po nim jest jedwabiście gładka i jakby muśnięta oliwką.Kupiona w biedronce za 8zł












Clearskin Avon maseczka głęboko oczyszczająca     pory z glinkami mineralnymi.Po nałożeniu jest czarna a kiedy zaschnie zmienia kolor na jasno  szary.




Rexona-Nie przepadałam za kosmetykami z Rexony ale ta kulka dość długo pachnie,na prawdę miło mnie zaskoczyła .

Krem do stóp YVES ROCHER- ten jest mini nadaje stopą mega nawilżenie oraz chłodzi.

Płatki peelingujące dostępne w Rossmanie.

                                                                             MINI JEST SUPER
                                                                                                                                                                 
Mini dezynfekcja do WC,klawiatury itd
Mini dezodorant adidas
Mini szampon Nivea
Mini dezynfekcja do rąk
Krem na brodawki z babydream a kolejny to z babylove które poleciła na swoim kanale Aga ( James mum said ) od początku kiedy zaczęły rosnąć mi piersi popękały mi brodawki i strasznie swędziały krem pomógł :)




Mini woda toaletowa owoce leśne YR
Hydra Vegetal YR płyn miceralny

Zaopatrzyłam się w te mini rzeczy w Niemczech,ponieważ tam kosztują 0,25-1 euro a u nas są ciut droższe.
Kupując je myślałam głównie o tym,że już nie długo bo za kilka miesięcy wybieramy się na porodówkę wiec po co wozić ze sobą duży szampon czy paste do zębów.

                                                                  NIE POLECAM

 
Krem do twarzy BIO z modem z YVES ROCHER moja twarz wyglądała jak by ktoś wylał na mnie wrzątek,byłam tak czerwona pomogły okłady i krem Nivea

Nowość NIVEA, o którym wszyscy słyszeli czyli balsam,który spłukuje się wodą.
No mi skóry nie nawilża a myslałam,że to bedzie to :)

A jakie są wasze opinie na temat tego produktu?



2 komentarze:

  1. Ja jestem ciekawa nazwy tej farby. Czeka mnie przemalowanie starej szafy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje z powodu ślubu. Na Nivea się zawiodłam kupując antyperspirant. Gorzej po nim śmierdziałam niż gdybym niczego nie użyła :(

    OdpowiedzUsuń