wtorek, 10 września 2013

Czy wy też tak macie?

Dziewczyny czy tyko jak tak mam

Boli mnie kość ogonowa ale tak na prawdę boli :|

Kiedy chcę się przewrócić na drugi bok w łóżku muszę podnieść się całym ciałem.

Po przebudzeniu góra 30 min i muszę coś zjeść bo mam wrażenie,że padnę z głodu.To taki głód jak bym nie jadła tydzień.

Stąd moje zmartwienie co do jutrzejszego dnia, mam badanie krwi  jak na pewno wiecie trzeba być na czczo na badanie muszę iść pieszo,mój ukochany wraca z pracy po 9 a laboratorium czynne do 9:30
planuję pójść tam po 8 ale boję się o to,że będzie mi źle bo będę głodna.Może woda da radę...

A jak jest u was? Macie podobnie czy tylko ja mam takie objawy?

Jutro czekają mnie badania moczu i  krwi : TSH,Morfologia i Toxoplazmoza IgM


A dzisiejsze popołudnie spędzałam tak :
Lubicie czytać gazety tego typu?

Kochane 29 września mojego narzeczonego dziadkowie robią imprezę z okazji Złotych Godów

Co powiecie na tą sukienkę ?


















3 komentarze:

  1. Ja tak nie mam, zresztą do tej pory raczej objawy ciazowe mnie ominęły(Uff) a co bedzie dalej? Zobaczymy:)
    Co do sukienki to jest bardzo stylowa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka śliczna :) Ja w I trymestrze byłam wiecznie głodna i z głodu dostawałam mdłości. Bardzo bałam się badań krwi, że nie dam rady wytrzymać cały poranek bez jedzenia. Do laboratorium wzięłam butelkę z wodą i batonika. Jakoś udało się wytrzymać, a po badaniu pochłonęłam słodycz :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) lutowa mama 2014 :)

    OdpowiedzUsuń