środa, 13 listopada 2013

Same niespodzianki :)

Dziś byliśmy na wizycie u ginekologa

Dowiedzieliśmy się sporo nowych rzeczy:
*Lenka waży 1,5kg
*Jest ułożona do porodu
*Moja szyjka macicy powolutku się skraca powinna mieć 2,5cm, a ma 2,3cm.
*Na tym etapie ciąży lekarz nie wylicza kolejnego terminu porodu.
*Lekarz pochwalił mnie,że widać,że dbam o siebie i o to co jem,bo nie przytyłam ani pół kilograma:)
Hmm a przecież ciągle jem coś słodkiego ...

Według USG a miesiączką zawsze były 2 tygodnie różnicy.
A dziś ku mojemu zdziwieniu lekarz powiedział,że Lenka ma 30 tygodni :) Tak samo jak by wypadało z obliczeń według okresu.A przekonana,że nasza księżniczka ma 28 tygodni...

Zapytałam czy to znaczy,że mogę urodzić 2 tygodnie wcześniej?
Powiedział,że dziecko wie najlepiej kiedy ma się urodzić.

Zapytał także czy mamy już wybrane imię.

Szczerze? Ciut się przestraszyłam,że mogę urodzić wcześniej,narzeczony chyba też.

Pod koniec listopada biorę się za pranie i prasowanie a także za kompletowanie reszty wyprawki :)


                                      A teraz to co kobiety kochają najbardziej -  PREZENTY

                                                                   Dla Lenki





Nie widać dokładnie,ale ostatnia rzecz po prawej to zawieszka na smoczek z super klipsem.
Zdjęcie poniżej.


No i prezenty dla mamy 


Pierwsze to herbatki ziołowe na grypę a druga na ból brzucha,często mi ciężko na żałądku a herbatka daje ulgę.
Obok masło przeciwko rozstępom z Bubchen,łatwo się rozsmarowuje,szybko się wchłania,skóra jest miękka i nie aż tak naprężona,pachnie boskoo.
Kolejna rzecz to świeczka zmieniająca kolory pod wpływem płomienia.

No i próbki odżywek do włosów,perfum i żeli pod prysznic.

Całusy :)

12 komentarzy:

  1. Nam lekarka powiedziała że jeśli chodzi o termin z usg to prawdę pokazuje tylko ten z 12 tygodnia:) U nas wychodzi więc z usg ten sam termin co z OM:) Jakie ładne ubranka, szczególnie sukienka z gwiazdkami:)) Czy mi się wydaje czy to jest trochę większy rozmiar? Ja wszystkie nowe rzeczy dla Małej przeglądam po kilka razy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. My z Kacperkiem idziemy jutro na echo serca. Ciekawe co nam lekarz powie :) Podobne terminy mamy, będzie punkt odniesienia co do wymiarów i wagi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze?
    seks, pobudzanie brodawek, przysiady, sprztanie, wchodzenie po shcodach i ostre jedzenie jak narazie w moim przypadku w ogole nie dzialaja :(
    te ostatnie dni sa meczace i strasznie wsyztsko sie dluzy, a jak juz jest po terminie to w ogole nie mozna przetsac o tym myslec ;o
    mam skierowanie do spiztala na jutro i czulam sie podniecona przez pol dnia,a le wlasnie zdalam sobie sprtawe z tego, ze nie koneicznie musza mnie tam zatrzymac i nzajac moje szcescie to pwnie od razu beda kazali mi wrocic do domu i pewnie bede nosic tak jescze 2 tygodnie :(

    u mnie tez mala byla ulozona do porodu... tydzien temu, a teraz? nie chce wychodzic ;o no masakra jakas ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudownie, że dostaliście już jakieś prezenty.... Ja cały czas martwię się tym, że moja córcia nie dostanie aż tylu prezentów.... Przeprowadziłam się i kontakt z rodziną i znajomymi mam ograniczony.... Nie wiem jak to będzie - może bliscy nas zaskoczą ? :)
    Pożyjemy - zobaczymy :)

    Twoja córcia to już duża panna- 30 tydzień to już nie byle co :) Dbaj o siebie i dużo odpoczywaj ! - Pozdrawiamy gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Duża Dziewczynka :) I prezenty fajniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 30 tydzień? To teraz poleci kochana :) Mi tak przyspieszył teraz czas, chyba właśnie od 28 tc... na liczniku dziś 48!!! :D Wynik z USG i OM nam się pokrywają, ale i tak mała pojawi się kiedy będzie chciała. My liczymy, że już od 21 grudnia wszystko może się zdarzyć. Do tego czasu Zosia ma zakaz wychodzenia z maminego brzuszka. Ale tak po cichy marzę, by urodziła się już w nowym roku. Próbki kosmetyków przydadzą się do torby szpitalnej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że wszystko dobrze a nawet bliżej końca niż dalej skoro to 30tydzień :)
    Powodzenia !!!

    A prezenty śliczne :)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow duża dziewczynka już z Lenki jest:) Prezenty super sprawa oby takich więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezenty zawsze poprawiają humor ;D wiem coś o tym. A te skarpeteczki u góry, super są. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrego masz ginekologa, skoro mówi Ci dokładnie ile skrócona jest szyjka. Moja gin ostatnio powiedziała tylko, że jest skrócona i tyle wiem. ;/ A też ze mnie taka pipka, że się nie dopytałam. :D
    Śliczne prezenty. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie fajowe rzeczy dla malutkiej!! Czasami myślę, że fajnie by było mieć dziewczynkę ze względu na te wszystkie słodkie ciuszki ;P

    OdpowiedzUsuń