piątek, 8 listopada 2013

Kolejny weekend

Kolejny zapracowany weekend

Zaczął się dzisiaj od mega wielkich zakupów,między innymi kupiliśmy 5kg marchwi,3 kg jabłek i 3 kg bananów otóż będziemy robić soki :)

Kupiliśmy także płyn do płukania z JELP dla małej

Z racji tego,że sporo nam na zakupach zeszło obiad zjedliśmy w restauracji,było tak miło :)

W planach na weekend jest:
*Mycie okien
*Upieczenie szarlotki
*Zrobienie rolad na niedziele 

Mam nadzieje,że jutrzejszego dnia mi nie braknie.

Odkąd wstawiliśmy łóżeczko do sypialni mamy w niej bardzo mało miejsca,ukochany postanowił zrobisz dużą szafę dla nas obojga :) Zdolniacha :**

Jutro w końcu spędzimy wieczór razem.

A dziś oglądam Rodzinke.pl 
Lenka kopie a ja zajadam się jabuszkami,mandarynkami i grapefruitem :)

A jakie plany u was na weekend?

Całuski :*



8 komentarzy:

  1. Dla mojej Poli także używam serii od JELPA ;] , tylko my mamy proszek 2w1 :). Polecam ! :)
    Soki ? pycha . Niestety jak na dzień dzisiejszy nie mam w ogóle czasu żeby pomyśleć nawet o zrobieniu , szybko do sklepu po sok i jest :P , takie mamy rozwiązania ;/ :)
    Weekend zaczynamy od jutra ! :)
    Wyjazd do teściów , oj jak pięknie to brzmi... :)
    Miłego weekendu życzymy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chyba odeśpię cały tydzień... jak widać (jest 3:10) popsuł mi się rytm dobowy i śpię o każdej porze dnia i nocy i tak samo nie śpię. Już mnie to potwornie męczy i chcę znów spać tylko w nocy! Także weekend poświęcam na regulację. (i wcinanie wiejskiej gęsi)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj - weekend u Ciebie aktywny :)

    A u nas - zobaczymy na co nam czas i przede wszystkim pogoda pozwolą :)
    Dzisiaj przyjeżdżają moi rodzice i pomogą mi z zakupami ( dalsze kompletowanie wyprawki dla małej, zakupy spożywcze, firanka i zasłony do sypialni i duuużo innych rzeczy )
    A jutro jesteśmy umówieni z fotografem na sesje brzuszkową <-- i strasznie nie mogę się tego doczekać :D sesja ma być w plenerze - więc jutro musi być piękna pogoda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pracowicie! :) My organizujemy dziś kącik dla Małego w naszej sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dziś opierdzielam się, az mój mężczyzna wróci z pracy :p A potem sprzątanie chaty! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłe plany i wspólny weekend jest miłą perspektywą ;)
    Ja dzisiaj byłam w pracy, niedługo idziemy z Mężem na basen a jutro też aktywnie spacer, basen ;) sprzątanie.

    Miłego weekendu !

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dajesz sobie luzu;) Pracowicie spędzasz czas, no tak, tylko kiedy jak nie teraz gdy jesteś w pakiecie?
    Ja zamówiłam proszek Dzidziusia, a z Jelp mam próbki. Jeszcze nie prałam bo czasu mam sporo, ale ciekawa jestem tych proszków...
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lenka... jak będzie dziewczynka, to takie samo imię chcę jej nadać :)

    OdpowiedzUsuń