środa, 10 lipca 2013

Zakupyyyy :D

Dziś pełen relaks,zakupy później pluskanie w basenie :)


No i oczywiście nie zapomnieliśmy o naszym maluszku:)

No ale po kolei :)

                                                                Coś dla mamy :)
Od  lewej :
Babydream -  kosmetyki dostępne w Rossmanie,naczytałam się sporo pozytywnych opinii o tym produkcie,jest to olejek przeciw rozstępom.
Smarowałam się oliwką,jednak zawsze rano i kiedy kładłam się spać,denerwowało mnie klejenie się koszulki do mnie.A ten olejek jest inny,wchłania się i zostawia ciało takie nawilżone i miłe w dotyku.
Cena 11.99 :) (Postanowiłam,że maluszek też będzie miał kosmetyki tej firmy )

                                                                                   BB Krem z Garniera miałam go wcześniej, przestałam go używać jednak ponieważ  moja siostra obdarzyła mnie podkładami Yves Rocher ( nie sprawdzały się,wysuszały mi skórę) a BB jest boski ja wybieram odcień  Medium :)  Cena 15,49 .-
     
                                                                                   ISANA zmywacz do paznokci,ostatnio mój narzeczony kupił mi zmywacz strasznie śmierdział dosłownie,tego z Rossmana nie  miałam jeszcze,na szczęście już widze jego plusy bo nie cuchnie jak wcześniejszy :) Cena coś około 3zł.

                                             A dla malenstwa :

Jest to pamiątkowa książeczka,w której wkleja się zdjęcia,pisze,wspomina coś pięknego odrazu jak ją zobaczyłam musieliśmy ją kupić :)
Cena 39,99

                                   
                                                                             
                                                                   



Rozbroiło mnie "Karton mleka kosztował " :D

No i totalny relaks mamusi :) Oczywiście plusknie po 16 i kapelusik na głowie ( do zdjęcia pozwolili mi ściągnąć )
Kolejny post będzie o moich lakierach do paznokci,które uwielbiam :)









1 komentarz:

  1. ja stosowałam kremy na rozstępy od początku ciąży. W ok 30 tygodniu zauważyłam, że pękają mi rozstępy które już posiadałam od dawna po bokach. Myślę ok! było to do przewidzenia.
    A teraz mam 5 dni do terminu i cholera widzę, że pojawiają się małe rozstępy po lewej stronie brzucha (tam mały ma plecki). No cholerka przez całą ciążę starasz się, smarujesz i w ogóle, a tu w ostatnim tygodniu taka niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń