czwartek, 25 lipca 2013

3 miesiąc


Nie wspomniałam wczoraj,że nasza kruszynka ma 80 g :)

Już za tydzień przyjeżdża moje rodzeństwo.Moja siostra oszalała na punkcie mojej ciąży-w pozytywnym znaczeniu tego słowa :)

Ale ile dobroci nam i maleństwu przywiezie dowiecie się za około 3 tyg :)

Ciągle mam na coś ochotę,a najczęściej na frytki,teraz na chałwę i makrele.

Dziś ogarniałam pokój który do tej pory był naszym składzikiem no a teraz będzie spała w nim moja siostra a później maleńka będzie miała tam pokój.

Zastanawiam się czy za bardzo nie nastawiam się na to,że to będzie dziewczynka,w końcu lekarz powiedział ,że prawdopodobnie ale ja naprawdę jakoś czuje,że to będzie dziewczynka,nasza Lenka <3

                                                       To już 3 miesiąc 
Nie wiem czy wspominałam ale wiecie,że kiedy robiłam test wyszedł mi negatywnie.Mimo to mój narzeczony powiedział,że na pewno jestem w ciąży,był tego pewien i miał racje bo ginekolog to potwierdził byłam wtedy w 4 tygodniu :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz