czwartek, 11 lipca 2013

Dobroci mamuśki :D

Ooo tak,uwielbiam lakiery do paznokci.

Mój narzeczony nie rozumie kiedy kupuje nowy no ale cóż mężczyźni :D

 Już za 3 tygodnie przyjeżdża moja siostra, która też ma dla mnie kilka nowych letnich kolorów :)


                                                                     Ale po kolei 
Golden Rose 
     Essence

Yves Rocher

    P2

Selene 

Róże:Avon,Miss sporty,LR

Dor i flash

Utwardzacze,odżywki


No koniec upałów na szczęście :)  Czuje się dobrze,dziś miałam straszną ochotę na owoce:)
Same witaminki :D Może dla dziewczynki :P




                




1 komentarz:

  1. Jak sprawdziła Ci się odżywka Eweline kupiłam ją kilka miesięcy temu i mam wrażenie że paznokcie po niej były w gorszym stanie niż przed, jest tysiąc pozytywnych komentarzy a mi się nie sprawdziła;(

    OdpowiedzUsuń