wtorek, 2 lipca 2013

Co ta moja mama dla mnie ma :D

Jak wiecie wchodzimy w 9 tydzień ciąży :)

Czuje się świetnie.Ostatnio postanowiłam przygotować dla mojej kruszynki karton w którym będę składać rzeczy,które uda mi się już kupić :)

                                                           Uwagaaaa!!
Tamdaradam :) 
 Pierwsza bluzeczka :) Kupiłam ją w Peco :D Myśle,że kolor jest okej ponieważ nie wiemy jeszcze czy będzie to chłopczyk, czy dziewczynka <3
Cena to 6,99,- Oczywiście 100% bawełny 
 Kolegów już też mamy :)
Pierwszy ciut świąteczny no ale nasza kruszynka prawdo podobnie urodzi się 6 lutego :)



Skarpeteczki kupiłam już w kwietniu,kiedy byłam w Niemczech na Świętach Wielkanocnych :)
Są tak milutkie w dotyku,że nie mogłam się oprzeć
Niestety był tylko taki kolor ;) Pod kocyk jak ta lala :)

No a nasz piesek chłodzi się na balkonie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz