czwartek, 18 lipca 2013

12 tydzień a tu się zaczyna szaleństwo

Na pierwszy ogień pójdą prezenty dla dzidziusia od moje siostry :) 

Która przyjeżdża już za 2 tygodnie :)

Rozmiar 0-3m
A tutaj pierwsza piżamka i skarpeteczki :) 


Przyszła babcia jednak woli konkrety wybrała się do "Świata dziecka" obejrzeć wózki
O to katalogi :) Urzekły mnie pościele:)Jednak ich cena mnie przeraziła 4 częściowe kosztują 280zl...

No i nasze dzisiejsze zakupy i super promocje :) 
Świeczki zapachowe Air Wick cena szokująca 4,25 :)


Dla pieska coś na swędzące ząbki


Dziś poszliśmy do H&M tak tylko pooglądać zobaczyłam kombinezon (zdjęcie poniżej) Kosztował zaledwie 40zł a wcześniej 80'-

Mój narzeczony od razu zauważył,że nogawki są brudne jak dla mnie były zakurzone,poszliśmy do kasy zapytać się czy można zwrócić rzeczy po przecenie.Pani z kasy powiedziała,że owszem i ku mojemu zdziwieniu powiedziała,że mogę odciąć metki,wyprać kombinezon i jeśli się nie spierze mogę oddać do miesiąca :)

Kupiliśmy taki kombinezon tylko był w kolorze białym 
Wszystko ładnie się sprało :) Rozmar to 2-4m. Nasze malenstwo urodzi się w lutym. Jak mamusia :)

Jestem jak najbardziej zadowolona z zakupów i już czekam na dzień kiedy dowiemy się czy będzie to dziewczynka czy chłopczyk:)











2 komentarze:

  1. Kombinezon super się sprawdził u nieesi25
    http://agisboutique.blogspot.com/
    Myślę że trafiłaś w 10 dzidziusiowi będzie ciepło.
    Agnieszka ma również kanał na yt James mum said gdzie daje wiele rad dla przyszłych rodziców mam nadzieje że wam również się to przyda ; ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam Ci napisać wiadomość prywatną ale nie wyświetla mi się email jak możesz to napisz do mnie na prywatny wielgoszaleksandra94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń