piątek, 7 marca 2014

1m + 2 dni

Tak!! Za nami miesiąc wspólnego życia :)
Jestem prze szczęśliwą mamą odkąd Lenka jest z nami czuje się spełniona :)
Lenka jest wspaniała tak bardzo się zmieniła od dnia narodzin.

Dziś podsumowanie naszego miesiąca 

1.Mleko modyfikowane 
   Wspominałam  wcześniej,że moje piersi nie dały rady,Lenka pięknie przybiera na wadze :)

2.Wymiary
Waga -5kg
Ubranka - 56-62
Pamperoki rozmiar 2

3.Pielęgnacja
Na szczęście Lenka nie jest "delikatna"wszystkie kosmetyki jakie kupiliśmy jej pasują :)
Kikut pępowinowy odpadł nam w 11 dobie życia.
Lenka uwielbia kąpiele,kąpiele są taty :) najbardziej lubi  kiedy Wojtek polewa jej brzuszek ciepłą wodą :)
Nie gorsze jest tez oliwkowanie tutaj działka mamy i masowanie małego ciałka.

4.Co działa na Lenkę
Mamusiaa o tak,kiedy dramatyzuje na rękach u taty objęcia mamy zaraz ją uspokajają (czuję się wtedy cudownie).
Uwielbia swoją karuzele TINY LOVE  a najbardziej melodię Naturai kotka z pozytywką :)

5.Nasz rytuał 
Mleczko,,kąpiel,pielęgnacja,ubieramy się w piżamkę i do łóżeczka tam puszczamy karuzelę Tiny love.Lenka leży grzecznie słuchając muzyki  tak długo ze smoczkiem w buźce aż zaśnie :)
Cudowne maleństwo <3 Wtedy rodzice mają czas dla siebie :)


Co u mnie?
Hmm anemia nadal jest dla mniejsza - to cieszy.
Od poniedziałku zaczynam dietę,już nie mogę się doczekać kiedy  będe mogła zacząć ćwiczyć.
Połóg dobiegł końca.Za dwa tygodnie wybieram się do ginekologa,zdradzę wam,że już nie mogę się doczekać aż znów będę mogła kochać się z narzeczonym bez brzuszka :)

Kochane pytanie do was jak wróciłyście do wagi sprzed ciąży jakieś specjalnie diety?ćwiczenia?

Buziaki :*









17 komentarzy:

  1. Ohh...słodziuteńka maleńka :D fajnie, że wszystko się ułożyło. Zazdroszczę Ci trochę takiego okruszka...5kg? "moja" waży 13...A karuzelki Tiny Love są super. Moja Podopieczna ma od narodzin taką z małpką (4melodyjki do wyboru) i wiesz, że ona do dziś zasypia przy włączonej muzyczce? już bez zwierzakow tylko sam panel jest przy łóżeczku. Bardzo to lubi :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta Lenka :) Powiem Ci, że chyba wszystkie Lenki to takie małe pulpeciki. Moja w 32. tygodniu ciąży waży już 2200 g i sam lekarz stwierdził, że tłuścioszek z niej. Ciekawe, do ilu dobije do czasu porodu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczniutka malutka :) Super przybiera! Nasz Kubulek po miesiącu ważył trochę ponad 4,5kg :) Też nie mogłam się doczekać ćwiczeń - ginka pozwoliła mi już 6 tyg. po porodzie, ale przede mną jeszcze 4-5kg do zgubienia...

    OdpowiedzUsuń
  4. Duża Kruszynka! I taka śliczna! :) ja karmie wiec jestem na diecie matki karmiacej i poszło już prawie 13 kg od porodu. Spacery, spacery, spacery sa sprzymierzencami walki ze zbednymi kg. Mnie zostało 7 ;-) No i super, że tak ładnie zasypia. U nas wieczorami jest walka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz większa:) O której kładziecie ją spać?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do lozeczka o 20:30 wcześniej wypija 90ml mleczka i spi do 1 zmieniamy pampersa i wypija znów 90ml i śpimy do 5 znów mleczko pampers o 8 wstaje je, zmieniamy pieluszke, myjemy sie zmieniamy ciuszki i idziemy do salonu mala do kojuszka a ja funkcjonuje ::)

      Usuń
    2. jejku, jak super, taki poukładany dzień... :) ale to chyba plus karmienia butelką - z cycem na żądanie to nie ma szans na jakiś grafik... u nas 5 miesięcy i nadal orientacyjne pory spania i jedzenia. No i nadal spanie z rodzicami... może rzeczywiście w jakąś karuzelkę się zaopatrzymy... Trzymajcie się zdrowo i cieplutko! Cudna Mała!

      Usuń
  6. Zależy ile ważyło się przed ciążą, jaki wzrost, ile przybrało się, jaki poród, jakie karmienie, jakie geny, jaki styl życia.
    Ćwiczenia po cc zgodnie z moją gin po 3 miesiącach.
    Po porodzie sn doszłam do siebie z +18 parę miesięcy później.
    Po cc (ok. 22 na plusie) po 10 miesiącach karmienia i ćwiczeń powracam do swojej figury.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiedz proszę jaki model karuzelki macie? nazwa albo link, bo ciągle się zastanawiam a już kolejny raz słyszę dobre opinie o tym tiny love.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lenka jest cudowna :) Fajnie że daje rodzicom czas "dla siebie" ;) Oby jej tak zostało :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam twój Blog do Liebster Blog Award!
    Szczegóły w moim poście. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń