wtorek, 25 czerwca 2013

Zaczynamyyy :D

                                          Moja kruszynka jest we mnie 8 tygodni :)
Przyszły tatuś codziennie rano całuje mój brzuch i mówi dzidziusiow jak bardzo go kocha
W czwartek wybieramy sie do lekarza.


               Będę tutaj pisać o moich odczuciach,uczuciach,kosmetykach dla mnie jak i dla dziecka.
      To mój pierwszy blog wiec,mam nadzieje,że za niedlugo nabierze jakiejś formy.
Niestety wszystkie kremy na rozstępy są od 4 miesiąca wiec postanowiłam,wcierać w siebie oliwkę wybrałam tę ponieważ ma w składzie olejek ze słodkich migdałów :)

A tak na dzisiaj to wczoraj kisiłam ogórki pierwszy raz w życiu :)





1 komentarz:

  1. Jestem bardzo ciekawa odczuć, myślę że wiele dziewczyn boi się mitów na temat ciąży więc dobrze że powstał blog w którym dowiedzą się większości szczerych nie plotkarskich informacji. A ja sama jestem ciekawa, czy posiadasz jakie dolegliwości związane z ciążą mimo tak wczesnego 8 tygodnia? :)

    OdpowiedzUsuń