środa, 26 czerwca 2013

Yves Rocher

Moja starsza siostra mieszka w Niemczech od 9 lat,pracuje w tam w Yves Rocher stąd kiedy jestem u niej,bądz ona przyjeżdza do Polski przywozi mi kosmetyki tej firmy.Często bywają to też testery.

Chciala bym podzielić sie opiniami z wami na temat tych kosmetyków :) Mam nadzieje,że będą przydatne :)

                                                                Zaczynamy :D


Demakijaż

Od lewej
 1.Płyn micelarny do demakijażu z wyciągiem z 3 herbat.

Niestety nie wiem ile kosztował,na Polskiej stronie nie mogę znaleźć ceny,sprawdza się raczej w roli tonika niż płynu do demakijażu,pozostają na rzęsach pozosałości tuszu.

2.Woda do demakijażu twarzy i oczu Pur Bleuet

Wydajny,ogólnie bardzo fajny,nie podrażnia,aż się czuje czystość na twarzy po jego zastosowaniu. Jest taki orzeźwiający.Ma konsystęcje lekko żelowatą.Cena około 21zł 
                                                                                         Od lewej

Piling 
1.Maseczka matująca 2 w 1

Maseczka jak piling,bardzo dobrze usuwa martwy naskórek,ja mam taką suchą skórkę często na nosie i pomiędzy brwiami.Daje skórze taki powiew chłodu. Ja mam jak widać tester.A cena dość wysoka 42zl.

2.Głęboko oczyszczający żel do mycia twarzy

Dzięki niemu możemy pozbyć się nadmiernego sebum na twarzy oraz zaskórników niestety u mnie tym kosztem,że wysusza moją skóre.Cena około 20zl

3.Peeling do ciała

                                   Niestety nie znalazłam go na polskiej                 
                                                                                        stronie.Moze w sklepach jest.
                                                                                        Naprawde gorąco polecam jest cudowny.
Ciało


Od lewej


1.Żel sos detox 
2.BIO

1.Smarowałam się może raz,jedynie ma miły cytruswy zapach nic więcej nie mogę o nim powiedzieć stosować go teraz też nie mogę Nie można stosować w ciąży.Cena 40zl

2.Olejek BIO,ujędrnia skóre a poza tym nie ma zbyt miłego zapachu.Ciężko działa także pąpka.



Włosy i twarz
 Od lewej

1.Płukanka octowa z malin
2.Samoopalacz do twarzy

1.Prześlicznie pachnie,mi niesety włosy przetłuszcza,czasem ją stosuje,bo włosy po niej lśnią i cudnie pachną.

2.Samoopalacz,nie zostawia plam ani pomarańczowego koloru jest bardzo delikatny.




                                          Posiadam jeszcze lakiery do paznokci z Yves Rocher oraz pudry,cienie itd.  Jesli kogoś zainteresuje moja recenzja proszę napisać w komentarzu :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz