piątek, 28 czerwca 2013

Moja ciąża i szaleństwa mojej starszej siostry :)

Wczoraj byliśmy na USG nasza fasolka ma już 15mm :) Wyniki bardzo dobre :D

Wcześniej byliśmy na zakupach,kupiłam nowy numer "Mamo to ja" bardzo lubie gazety tego typu :)

No a 23 lipca idziemy na USG 4 D :)

Ponoć promienieje w moim cudownym stanie.

      Jak dowiedziałam się,że jestem w ciąży?
Gdyby nie spóźniający się okres przez hmm 2 tygodnie,nie wiedziała bym,że jestem w ciąży.
Zrobiłam test wyszedł negatywny,byłam pewna,że za niedługo miesiączka się pojawi jednak mój ukochany był pewien,że "coś"jest na rzeczy ponieważ jak to mówił "jestem zmierzła" :P

Poszłam do lekarza no i jednak ciąża. Staraliśmy się o dziecko,ale nie wiedzieliśmy,że nastąpi to tak szybko.Jesteśmy szczęśliwi jak nigdy:) Przyszły tatuś codziennie całuje mój brzuszek.

Pewnego dnia pojawiły się plamienia,poszłam do ginekologa ten powiedział,że jest okej ale gdyby jednak było coś niepokojącego mam jechać do szpitala przepisał mi jedynie Duphaston .Poszliśmy na spacer z naszym pieskiem(zdjęcie dam poniżej) i rodzicami mojego faceta,wróciłam do domu i pojawiła się czysta krew.Pojechaliśmy do szpitala,lekarz nie widział bicia serduszka na USG więc zostawili mnie na oddziale ginekologicznym,dwa dni później badał mnie ordynator szpitala,była to sobota,który stwierdził,że jeśli serduszko nie zacznie bić ciąża będzie do usunięcia.Byłam zrozpaczona,były to najgorsze chwile w naszym życiu,czekałam na ukochanego a ten usiadł na szpitalnym łóżku powiedział że bardzo mnie kocha mimo wszystko zawsze będzie mnie kochać i że każdy moment jest dobry,uklęknął przed łóżkiem otwierając pudełeczko w kształcie serca pytając czy wyjdę za niego .Oczywiście się zgodziłam :) W niedziele miałam robione USG serduszko biło jak oszalałe tak wiec było,jest wszystko dobrze i zostałam wypisana.Do 12 tygodnia muszę brać Duphaston,oczywiście biorę witaminy i kwas foliowy :)

     Szaleństwa  przyszłej cioci 

Oczywiście mowa tutaj o mojej starszej siostrze,która będzie matką chrzestną naszego maleństwa,zaoferowała się już,ze kupi wózek i kosmetyki dla dzieciątka  no  jak wspominałam mieszka w Niemczech już kupiła kilka kosmetyków z firmy Hipp :) Ostatnio widziała jakieś cudne smoczki ale powstrzymała się jeszcze :)

Ja słyszałam,że kosmetyki z Rossmana są bardzo dobre,dlatego wole żeby kupiła kosmetyki firmy Babydream dlatego,że są też dobre ceny na miejscu :)


No a o to nasz zabijaka Tajson :D

 

1 komentarz:

  1. Podziwiam ja już zeszłabym na zawał ;) A taki blog to świetna sprawa. : ) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń